Monday, January 2, 2012

2012 ~

assalamualaikum.

sebelum terlambat nak wish selamat tahun baru 2012.
* sumber : google
p/s : uji mata korang.cari mana bendera malaysia. :)

aku dengan bangga nya tak nak sedia kan azam tahun baru tuk tahun ni sebab aku rasa aku boleh bertahan dengan azam aku tu dalam masa beberapa hari,beberapa minggu atau beberapa bulan.selebih nya back to normal.

bagi aku kalau nak berubah kenapa mesti tunggu tahun baru kan.sama macam nak say sorry tak kan nak tunggu raya jep.so tepuk dada tanya la selera masing masing.

semoga tahun 2012 lebih baik dari tahun tahun yang sebelum nya.insyaALLAH.amin.

p/s ii : kenapa tunggu awal tahun 2012 baru nak berubah ea?kenapa tak bila awal muharram hari tu ea?hurmmm.
p/s iii : asal kau bajet baik pulak ni YUYUY? -..-'

p/s iv : baik tidur sebelum pening ni meleret leret.nyte.

thanks.love u all. :)



No comments:

Post a Comment

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...