Saturday, March 10, 2012

bila ini jalan takdir -NYA ~

assalamualaikum.

bila kita berbicara soal hati dan perasaan takkan ada satu rasa yang kau tak mungkin dapat ungkap.kecewa.marah.terluka.gembira.kau takkan dapat mengerti apa yang terjadi saat kau sedih.dan ye.itu la perasaan aku sekarang ni.

aku mungkin melakukan kesalahan yang besar bila aku telah menyakiti hati insan yang aku sayang.dan satu demi satu keping keping hati aku gugur ke tanah menyembah bumi.saat ini hanya ALLAH yang MAHA mengetahui.

susah untuk kau mendapatkan nya tapi dengan mudah kau pasti dapat melepaskan nya pergi walau bukan dengan kerelaan hati kau.tapi ingat la.bila itu yang kau pilih.kau tak mungkin dapat berpatah balik.dan jika kau memilih untuk berpatah balik kau harus tahu yang kau mungkin akan berhadapan dengan risiko yang lebih tinggi.

kalau kau sayang.hargai lah.kalau kau cinta.jaga lah.kalau kau rindu.seru lah.tapi bila semua rasa itu hilang kau harus tahu kau mungkin akan hilang sesuatu yang bisa buat kau gembira.

dear ALLAH,
                     please strengthen my patience.please strengthen  my passion.

dear Nurul Asyikin,
                     please be tough.please be strong.please be nice.keep on smile even you are dying inside and remember this ; when u feel down,ALLAH is UP there for u. :')


No comments:

Post a Comment

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...