Wednesday, May 30, 2012

kerja,kerja dan kerja.

assalamualaikum.

hi peeps! sgt lama rasa nya tgn ni tak menaip blog.dan sgt berhabuk da aku rasa aku punya blog ni.i'm getting busy since da kerja ni.hehhe :)

bila da kerja semua benda yang selalu buat time jadi murid sekolah sampai jadi pelajar kolej harus lah di lupa kan.harus.harus.harus.

antara benda - benda yang harus kau lupa kan bila da bekerja :

  • tidur.ye la.gila kau jah.time student melantak tidur jep kan.da kerja kau madah nak tidur jep memang sah la tak boleh.
  • makan.time student makan ada rehat.time kerja nak makan pun tak sempat.tu yang sampai patient tegur ' larat ke nak angkat pesakit ni? ' erk! -.-' *kalau kau kerja office hour kau untung sebab dapat waktu tuk makan.bersyukur lah!
  • keluar enjoy dengan kawan.kalau kau da penat kau ingat kau boleh nak keluar ke?tough nye lahai kau ni sampai sanggup keluar even kau da penat tahap kelapan belas.
  • tengok tv.da boleh lupa kan semua cerekarama.anugerah berita harian bagai tu.memang tak sempat.ulangan pun belum tentu kau sempat tengok.sedihhh.
sebelum otak senget ke kanan lebih sikit.sebelum jari putus banyak.sebelum aku bertambah bengong baik aku stop menaip sebab aku da kehilangan idea.

p/s : benda - benda yang harus di lupa kan tu semua aku highlight kan tuk jururawat sahaja ye. :)

p/s ii : doa kan aku jd pekerja terbaik! 

ps iii : short blog just nak lepas kan gian!


kbye. :-*

1 comment:

  1. awak lupa lagi satu..jalan-jalan holiday..mesti rindu nak holiday kan?

    ReplyDelete

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...