Thursday, December 16, 2010

~ me,myself and i ~

masih sama seperti dahulu.cuma yang berbeza aku telah berhijrah.in other words berhijrah menjadi sesuatu yang lebih baik.insyaALLAH kekal sehingga ke akhir hayat ku.dan harus ku tekan kan kat sini.bukan kerana MUHAMMAD AIZAD BIN LUDIN aku berubah.tapi kerana ini adalah nawaitu ku sendiri.aku hidup menumpang di atas muka bumi-NYA sama seperti kalian semua.aku tak sesempurna yang di harap kan.mungkin dah sampai masa nya aku perlu berhijrah.melakukan sedikit demi sedikit adalah lebih baik dari langsung tidak melakukan nya.dan yang penting ikhlas.bukan kerana terpaksa.kesedaran yang di berikan aku terima dengan hati yang terbuka.moga ALLAH merahmati setiap apa yang aku lakukan.insyaALLAH.

No comments:

Post a Comment

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...