Saturday, June 11, 2011

aku dan ceritera ~

terasa macam lama sangat tak hupdate blog.rindu.tapi jadual ulangkaji yang padat di tambah dgn ketiadaan berokband membuat kan aku tak dapat lari dari masalah meng'hupdate' ni.biasa la,baru nak final la kata kan.hikhik :) 


berblog bukan mcm minum cool blog.senang-2 nak beli kat or dapat kt shopping-2 complex kt area JB ni.yg pasti impian setiap blogger mesti sama ; menyampai kan apa yang tersurat atau pun yang tersirat.bah kan ada blogger yang hupdate blog tuk bagi info,share cerita atau kisah hidup mereka.apa pun blog mereka penuh dgn mesej yg mendalam.huhhu.bagi aku berblog ni adalah satu mcm cara tuk aku meluah,melepas dan berkongsi segala rasa yang ada.


bila sedih aku cerita.bila gembira aku gambar kan.tapi bila busy aku tak dapat la nak kongsi apa-2.nak pegang lappy jauh sekali.susah la.tapi malam ni aku berjaya gak menekan-2 papan kekunci lappy kesayangan aku ni.aku gagah kan mata yang selama seminggu ni berjanji nak bangun awal pagi tapi tak bangun-2 tuk study. sungguh jahat sang mata ni. haish! :p 


ceritera bukan berkenaan apa-2.cuma sekadar melepas kan gian menaip dan menekan-2 papan ni.walau aku taw follower aku tak seramai mana aku tak kisah.aku tak kira.aku nak gak buat ni semua sebab aku suka! tuk yang kali ni biar aku merepek-2 sambil mengunyah kerepek di malam hari.


p/s : ada macam-2 cara nak berhibur dan menghibur kan hati.ni cara aku malam ni selepas aku telah di timggal kan si dia.


saya merajuk oke! 

:|

2 comments:

  1. Wah sy suka cool blog.Yummy!!

    ReplyDelete
  2. aiyoo..relax lol..ritu ko tngglkan die..nie bru kne tinggl sehari da mjok ka?

    ReplyDelete

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...