Thursday, July 14, 2011

cuti - cuti semester ~

assalamualaikum w.b.t.

sebelum pergi kerja kena la menyempat kn diri tuk online ke blogging ke hape-2 la yg best di buat petang-2 hari ni. memandang kan cuti sem yg agak panjang aku kena la cari duit lebih.tak kan nak duduk melangot kat rumah.duit tak jatuh dari langit bhai.duit jatuh dari tangan bos kita. hahha.

baru dua hari kerja da off. apa pun tak boleh la. ala.semua nya boleh la kalau kita nak. dan dengan tiba-2 jep aku  teringat slogan 'MALAYSIA BOLEH'.hahha. memang apa pun tak boleh la kau ni YUYUY

memang aku da plan awal-2 nak kerja just dua hari sebab aku da ada plan dgn mereka-2 yang di rindui tu untuk pergi bercuti. almaklum, bukan selalu dapat cuti macam ni.bagai kera kena belacan. (podah.nak simpulan bahasa bagai.eh.betul ke simpulan bahasa ea?lantak la.) kami pun plan la nak pergi destinasi yg memamg di minati ramai. ce teke. ce teke.

jeng jeng jeng.


peh.mau koyak poket aku ni.

lepas jep balik genting destinasi seterus nya mesti la ke tempat paling bersejarah kat malaysia ni.


memang rabak terus poket purse aku ni.@.@

ala.bukan selalu YUYUY. kn?kn?

selebih nya cuti - cuti semester aku akan di terus kan dgn berjaya nya kat tempat mana lagi ;

KANG XIN CARE CENTRE. 

p/s : tak apa.akan aku ikhlas kan sepenuh hati aku untuk mencari rezeki yg HALAL. hahha.

wish me luck ! :)




4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. weh2...kau syok2 bercuti tinggalkan aq kt cni sorang2 eh?...k
    kau blk dr sana, mesti bwa ole2 tau...kalu blh bende yg boleh dmkn...haha...
    jgn lpe tau...huhu

    ReplyDelete

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...