Monday, October 31, 2011

aku dan penulisan ~

assalamualaikum.

terasa kekok plak menaip entry kali ni.almaklum blog da bersawang.penuh da dengan labah-labah.entah-entah labi-labi pun ada.hahha
mungkin aku bukan di lahir kan untuk menjadi seorang blogger yang berjaya atau senang cerita aku tak hebat dalam bidang penulisan walaupun UPSR,PMR dan SPM aku bahasa melayu aku A.idea-idea yang bernas dan yang realistik memang tak mampu aku hasil kan sebab aku rasa aku hanya mampu menjadi seorang pemerhati bebas,pembaca dan pengomen tegar.

kadang-kadang aku jelous dengan sahabat-sahabat blogger yang lain sebab dorang mampu buat entry yang boleh buat orang gelak guling-guling,sedih sampai nak nangis,senyum sampai ke telinga dan bla bla bla bla.entry aku?kosong.hambar.nothing.

sumber : google.com

mencuba menjadi terbaik itu susah.tapi tak salah jika kita mencuba dan terus mencuba menjadi yang terbaik.
entry yang ringkas sebagai permulaan setelah lama menyepi. :)

thanks.lebiu all.muahx!



2 comments:

  1. rilekslah y.E.jangan paksa diri,tulis seperti biasa.
    ingat balik tujuan asal nak berblog..yang penting kepuasan diri.
    Kita pun bukan bagus sangat..masih memperbaiki mana yang kurang

    ReplyDelete
  2. tq cekgu.berblog untuk kepuasan. :D

    ble nk kawen?

    ReplyDelete

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...