Saturday, August 6, 2011

kurus pahala ~

assalamualaikum.

* menaip dengan muka penat tapi bersemangat. :D

hari ni bukak jep mata mak aku ajak pergi pasar.dengan lemah semangat aku pun bangun la.bajet tak nak ikut.tapi bila fikir-2 ada barang yang nak di beli dan di cari aku terus siap-2.jam kat rumah beranjak jep ke pukul 12 aku terus gerak pergi pasar.destinasi : kipmart tampoi. * kalau org JB mesti taw nye. :)

sampai jep aku tolak troli pergi cari rusuk lembu.gedebak gedebuk.itu ini.aku pusing-2 kat sana aku sempat la jadi pemerhati bebas.* kadang-2 aku rasa aku layak jadi pemerhati bebas dari nurse kowt.hehhe.aku tertarik dengan makcik-2,anak-2 makcik,pakcik-2 dan seangkatan dengan mereka.satu family bergaya sakan pergi kipmart.aku tersangat la pelik dengan mereka-2 yang macam ni.pergi pasar macam nak pergi holiday kt Genting.baju meriah macam tengah sambut hari raya kat kipmart tu.


yg lg sorg aku jumpa tu mak aih.ce teka.ce teka apa yang buat aku terpana tengok dia?haaa.amekaw.mekap kalah dato' siti buat konsert kat APM hari tu.berkati kowt.hahha.tak cukup dengan makcik mekap berkati,aku tengok ramai la org bulan-2 puasa ni pakai baju yang kurang enak di makan dan di pandang.tu yg sampai keluar statement 'kurus pahala aku hari ni' dari mulut ayah aku.hikhik.sempat aku pesan kat ayah aku suruh tutup mata kalau nampak org cenggitu.


tambah lg satu cerita.kita kan rakyat malaysia.kata sokong satu malaysia tapi tak kan tak reti hormat antara satu sama lain.yang tak best nya slambe jiran dia jep makan depan aku.tak kisah la tu.iman masih tersemat lagi.yang menguji kesabaran tu depa ni boleh buat muka plak.sengih-2 macam kerang busuk makan depan aku.pastu bisik-2.ngumpat la tu.haish.memang kurus la pahala aku hari ni.sakit hati punya pasal sebab dorg dapat makan mcflurry oreo buatan mekdi.


akhir nya aku buat keputusan : apa pun tak boleh la.


p/s : da dapat apa yang di cari.cuma kat sini mahal sangat.nak survey kat KL plak.


jangan buat orang kurus pahala ye kawan-2!


lebiu all.muahx! :)

No comments:

Post a Comment

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...