Wednesday, August 10, 2011

mama.adeq tak boleh tidur ~

assalamualaikum.

tengok tajuk pun mesti tanya pehal la minah ni nya tajuk macam ni?hahha.aku tertarik dan di tarik-2 bila aku dah berhari,berminggu,berbulan dan bertahun lama nya tengok adik alaf baru aku tidur.hikhik.takde kerja kan?


adik alaf baru beserta bantal busuk yang penuh dengan peta.hikhik

kat rumah dulu aku selalu dengar adik alaf baru aku nanges malam bila bantal busuk dia kena rembat ngn sape2.hahha

bila aku gaduh ngn dia aku sanggup ugut nak buang bantal busuk dia tu.memang bahan utama aku dulu adik alaf baru aku tu la.tapi makin dia besar makin dia lupa kat bantal busuk dia yang bacin tu wei.hehhe.

sometimes it makes me feel weird.apa la yang best sgt ngn bantal busuk.time kat hostel lain plak cerita.aku ingat umur da remaja ni takde la penyakit bantal busuk ni.rupa nya,lagi teruk.aku pernah ada membe yang sampai insomnia gara-2 lupa bawak bantal busuk dia pergi hostel.geleng kepala teman layan.apa la keistimewaan bantal busuk ni kan?betul ke tak boleh tidur kalau takde benda alah tu?penting sangat ke?ish.pelik la.

ingat kan masa kecik-2 jep suka tidur ngn bantal busuk.salah.salah.salah.yg da berumur pun ada simpan lagi bantal busuk yang di simpan dari kecik.hekhek.

sungguh addicted kan.hehhe.nasib baik aku tak kisah.janji bantal tu tak busuk dan bacin.kehkeh.

p/s : korang ada bantal busuk tak?

thanks.lebiu all.muahx!






5 comments:

  1. haha.xde.bear yg dibela hampir 3 thn ade.hehe

    ReplyDelete
  2. hahha.sy bear pun xde.not necessary kowt. :D

    ReplyDelete
  3. yuyuy! saye ade satu bantal busuk & teddy bear besar yang jadi teman tido. kalau tak mmg x blh tdo.

    *teddy bear besar tu abg sepupu awak yg bagi. hahaha :P

    ReplyDelete
  4. xde bntal,tp ade winnie the pooh yg d bg oleh org trsyg.. wink2.. love him. hehhe

    ReplyDelete

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...