Monday, August 8, 2011

penyakit gila meroyan ~

assalamualaikum.

* menaip sambil meroyan.

kalau cakp pasal meroyan org mesti kait ngn penyakit org lepas bersalin kan?tapi masalah meroyan yang di alami adalah gara-2 ter'rindu',ter'mara',ter'tekan' dan segala bagai ter la.main keyword kat sini

aku tension la wei!


lebih kurang macam ni la muka aku sekarang ni.feninnnn. sumber : google

  • fisrst,aku sangat dan ter'amat' la ter'tekan' ngn adik-2 aku.nak-2 yang no 4 ngn 5 tu.semua tak makan saman.aku cakap,aku mara,aku sebat semua tak jalan.balik-2 gak ngn perangai dia.kalau nak benda tu demand memanjang.nak yang gila cool punya.tapi bila da dapat buat taik ngn aku.ngn mak aku.haish.memang sabar la.ayah aku da sekolah kan pun dia buat dang jep.kejap jep dia berubah.lepas tu naik tocang balik.naik tak paham aku ngn dorg ni.suka buat muka.ngentak.kang aku hentak baru taw.yang pelik nya 3 yang atas tak macam 3 yang bawah. * kalau tak paham buat-2 paham la ea.haish.budak-2 zaman sekarang ni.
  • second,mentang-2 la aku da jadi suri rumah tangga sepenuh masa jangan la buat aku macam ni.geram wei.geram.depa buli i suka2 hati depa.i mara ni taw tak!penat i kemas u all pergi sepah kan.i mara u all boleh main-2 kan i lagi ea?tak apa.tak apa.nanti bila i da resign baru u all taw kepentingan i taw tak?huh. * nasib la baik i sayang u all.nasib baik u all comel.nasib baik i paham yang duduk rumah dengan budak-2 kecik macam u all ni memang takde penghujung nya ngemas ni.semua nasib baik la.
  • third,aku rindu kau buak gemuk! bila la kau nak balik jb ni? T.T
p/s : tolong la bagi tips macam mana nak handle probs yang first tu.yang second ngn third tu aku da paham beno nak handle macam mana. :)

thank.lebiu all.muahx!







No comments:

Post a Comment

cakap-cakap tentang ini blog .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...